Bloggen läggs ner...

Vi har nu beslutat att lägga ner bloggen och har gått skilda vägar med bloggningen.
Alva bloggar nu med Evelina på http://mittlivmottoppen.blogg.se
Och Trulsa på http://teamgpk.blogg.se
Hoppas ni kikar in där och följer oss där istället. Ha det bra alla underbara läsare! ♥

Problem att logga in .

Hello bloggen, vet att jag har inte bloggat på typ as länge, och det är inte att jag inte har orkat eller så utan det var nå skumt med inloggningen,  men jag är här nu och allt funkar igen :) Somsagt ska jag tävla i helgen i KM i hoppning, och min kompis ska tävla henne i dressyr KM ! Så vi ska trimma lite i ridhuset idag! kanske kommer bilder , vi får se . det blir så dåliga bilder inomhus. Iaf ska jag och Johanna gå och mocka lite och efterdet ska jag dra upp till kiosken och käka lite , hah lite små tjockt men det är ju gott! Obbia är pigg som en lärka för hon har haft vila och energin har inte gått bort !!! så det blir ju bra till KM i hoppningen men kanske inte dressyr KM men vi får se om hon hinner att lugna ner sig lite innan helgen.
Föressten i har ju frågestund!!!! KOMIGEN FRÅGA PÅ !
här kommer länken till frågestunden ! klicka http://ponnymupps.webblogg.se/2011/december/fragestund.html
/ Alva ;)

Första dagen 2012

Förlåt för bad update.
Men har just nu ingen lust att blogga , då alva är borta osv.
Men nytt år nya tag. And this year this blog gonna kick som as !
Oidi vilar iaf den här veckan så jag hittar väl på massa annat än vara i stallet hela dagarna hehe.
Idag gick jag en kort promenade med honom och han var snäll , blev lite trippig en bit och höll på att gå på mej men lungnade ner sig ganska snabbt.
Och så här snygg va han haha ♥