Godmorgon ♥

Godmorgens! Vakna halv nio .. Käka frukost & gick tilldatan ! Men nu ska jag berätta om gårdagen!

Gick upp, käka inge frukost utan mamma och jag åkte direkt till preem först där köpte man en glass :D Och sen åkte vi vidare till tågstationen för att hämta Evelina min lilla älskii:D vi åkte direkt till fältis och kolla på DM :D Sen efter DM åkte vi hem coh klädde på oss våra ridkläder och vidare till stallet, Vi red i skogen och hade lite bus med sandhopp,stockar och allt möjligt. Haha sen kom vi hem spela lite fotboll sen gick vi in och käka pizzaD: haha sen ut och spela fotboll igen i 4 grader, jätte kallt !!!Sen gick vi in och satt oss spela på mobilerna och efter tag tickade klockan iväg och vi åkte och lämna evelina på stationen igen :d halv tio gick tågetD: men senare in eftermiddag ska jag klättra med hästen satt vi hörs sen ocksåD: Ni ska få ett schema och kika på också! Puss & kram







Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback