trimmning!

Tjena har nyss kommit hem från stallet:D Har trimmat på banan med obbia för imorn är det tävlng:D LC/LB, obbia måste vara jätte mjuk. Men idag när jag skulle till stallet så när jag jag var typ vid stallet glömmer jag västen och då så när jag kommer hem igen för att hämta västen ser jag mitt schabrak som jag ska ha på tävlingen imorn alldeles fläckigt .. Ja bah pappa vadhar du gjort med schabraket? För han stod alltså och städa garaget :P Och då hade han spillt bensin på hela schabraket:'( Satt mamma har slängt in det i tvätten så det kanske går lite bort :P Men asså 500 kr är som bortkastat nu. jag ska iaf städa min kanins bur och flytta in henne i garaget i vinter satt pappa får städa upp tills jag kommer :P Men ska börja nu så vi hörs imorn eller senare:P
Hejdå♥
Jag & obbia i Regnsjö:P OBS: Där ser ni schabraket pappa har spillt ner..

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback