veckan.

gör en liten sammanfattning av veckan.
hade svenska prov o engelska förhör i torsdags, tror det gick okej, hade matte prov på fredan och det var svårare än vad jag trodde ;)
hade även tyska förhör o sen var vi utan lärare resten av lektionen? haha.
hoppträningen i trosdags gick iaf bra hoppa kombinationer både 2 och 3.
3 kombinationen låg nära väggen så det skulle kännas kort där inne oså, fick till det perfek en gång :)
första lektionen igår red jag heder o han var hur mysig som helst ju!
formen va super o han var arbetsvillig o mums vilken ponny ! 
hoppningen var väl inte lika bra men ;)
och hoppningen med splash gick oxå bra skulle rida linjer med 6 galoppsrång och ena linjer va 2 meter kortare o han har ju inte direkt stor variation på galoppen , men det gick ändå super.
idag åkte jag ut till stallet vid 2 fixa oidi klippte mannen tunna ut den, klippte oxå hovskägget oxå :)
sen skritta jag ut barbacka en stund, åkte sen på brors hockey match , fast han inte spela ?
haha.
det här låt i paketet iaf ;)
o visst blev han snygg?

Kommentarer
Kajsalisa

soeet ponnie du har stumpan ;**



Blogg: http://kkajsalisaoderlind.blogg.se/
2011-09-24 @ 22:02:15
WilmmaaaaaaaFjordefors <3

Snygg kille ;))<3



2011-10-02 @ 20:03:57




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback