Dagen :)

Tjena tänkte berätta om en STREEEEEEEESSSSIG dag.

Vaknade tror jag typ halv åtta. Gick upp käkade lite frukost och sen satt jag mig och kolla på ett program på datorn. Mamma ringde mig efter en stund och sa att jag skulle skynda mig iväg att rida för vi senare skulle åka till GRS och lämna grejer. Så jag skyndade mig till stallet och red en sväng på banan. Pappa följde med och det gick sådär, hon var superpigg men efter ett tag lugnade hon ner sig så jag kunde börja få henne lite mjuk efteråt kastade jag av grejerna på hästen och gav henne lunch i hagen. Mamma kom och hämta mig så vi stack direkt :) Jag kom hem käka lite och sen stack jag till GRS igen för vi skulle på möte där (jag)  Jag ska vara med i tomte kadriljen. Sen kom jag hem fixade alla djuren och nu ska jag lägga mig i sängen och se en skitbra film :)
KRAM <3
Förlåt för dålig beskrivning på dagen :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback