Mönstring :)

Tjena :) Klockan 16 .50 åker jag till GRS och mönstrar . Det kommer bli jätte roligt men det är 30 st som vill vara med nästa år och det är bara 12 som kommer med så det kommer bli hård konkurrans men vi hoppas att Obbia har vaknat på rätt sida. Jag tycker hon måste vara ganska mjuk eftersom jag hade dressyrträning igår. Men jag hör a mig ikväll eller imorn hur det gick :) :) :)
Förresten om ni vill att vi ska länka era bloggar är det bara att säga till. OBS : Men då måste ni länka våran också :P
Våran lilla hund fast där var han valp :)
Min kanin :)
Och lilla söta obbia ! (LUSTIGT HON STOG MED HOVARNA)
Min förra ponny Ultra "Ulla"
Min första ponny Snövit "Snurran"
Och min förra hamster Kokos som nu ligger i himlen sen 3 veckor tillbaka ! Vila i frid KOKOS
HEJDÅ!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback