Träningen igår :)


Tjena tänkte berätta lite om träningen igår och vad vi gjorde och sånt :)

Vi kom dit ungefär kvart över 4 och det började tjugo i men då ska vi ha skrittat färdigt och så ska vi bygga.

Vi börja med en enskild uppvärmning och gjorde lite övergångar osv.. Sen gjorde vi en gemansam så vi tränade lite utan stigbyglar och skänkelvikningar samtidigt på bågar vi red som på en åtta om ni fattar .
Sen börja vi och hoppa som en liten bana med typ 50 cm kyss ? Vi gjorde lite olika ridvägar och olika bågar osv.
På slutet hoppade vi tre kombination och obbia skötte sig exemplariskt!! :) Hon är bara bäst min lilla stjärna fast hon kan ju ha riktiga usla dagar också så man vill bara skicka henne på ett brev till Alaska:O Nej jag skoja skulle aldrig skicka min plutt dit . Tänkte lägga in en bild på mina fina ridvägar när jag gjorde skänkelvikning :)


Det svarta sträcken är hur ja red och pilarna bedyder att jag flyttar henne och sen det oranga är koner som Leif har ställt för man ska rida så noga som möjligt.

OBS : En liten fråga: Tyckte ni det var rätt som åkte ut idol och vart ni nöjd med dom som kom till final? KOMMENTERA! 


Det vart en liten slumpbild från min söta dator .

Hejdå




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback