prao på bikbok.

Dressyr träningen igår gick ju som sagt sådär. Oidi stretade emot jätte mycket ibörjan och drog ut tungan för att komma undan arbetet , lata ponny ;)
Men när han väl mjukna gick han fint!
Idag har jag proat på bikbok mycket att göra kan jag ju säga !
Började klockan halv 10.
Men började med att damsuga och torka golvet , sen fixa snyggt inne i butiken. 
Kolla kläder om nåt saknas och ta ut det som saknades. Sen fick jag och den andra praktikanten vika och lägga ALLA  jeans i ordning på lagret , tog tid ska ni veta !
Sen tog jag lunch , sen fick jag sätta på realappar på typ en halv meter / meter byxor och sätta på galjar på dom.
Sen hänga upp linnen som inte ville sitta kvar på galjen (-.-)
Och sen skulle jag fixa en väg så alla kläder var i storleks ordning, satt åt rätt håll och lägga in prislappen i tröjorna.
Fick sluta vid 20 över 4 :)
Åkte hem och sen vidare till stallet.
Red ut i kanske 20 min och Oidi var super snäll.
Satte på honom nya broddar idag oxå.
Tror mamma tar hant om Oidi imån efter som vi har insläpp och jag jobbar ju då tror hon skulle ta det samtidigt.
Så vi höres imån ;)
- från idag.
- från igår
visst blev han fin i det då ? :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback