Pigg ponny.

Hade hoppning på ridpasset imorse och jag red robby.
Han var mycket piggare än vanligt och tog bara upp huvvet o körde, lite jobbigt när man skulle komm trav in och köra halt mitt i linjen. Men han hoppade fint trots farten hehe.
Hoppade iaf bara en linje i mitten på ridhuset några gånger i varje varv, fort gick det.
Sen skola matte och svenska.
Pappa kom och skulle köra Tintin till hans träning så då passade jag på att åka med hihi.
När jag kom till stallet så var Elina klar med allt och jag ville inte rida ut själv så satte bara på oidi ett täcke kollade hovarna och red ut. Red i kanske 20 min. 
Sen borstade jag oidi ordentligt och sen kom pappa och hämtade mej :)
Nu har jag pluggat mycket (läs lite).
Och nu är det bara 6 dagaar kvar till globen TAGGA !
Ha det gött alla ♥!
( fråga mej inte vart alva tagit vägen! )
- Gammal arkiv bild

Kommentarer
Paulina

Söt ponny!



Blogg: http://fotopaulina.blogg.se/
2011-11-23 @ 15:33:15




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback