Senaste dagarna.

hopptränade splash igår och det gick jätte bra !
Ute när jag red fram var han pigg o drog och var jobbig, men när vi kom in i ridhuset lungnade han sej och blev riktigt härligt.
hoppade fram på en linje och ett räcke. Och sen hoppade vi bana och splash var jätte duktig så man får att han är lika fin på lördag :)
Efter det åkte jag och tog in hästarna o sen red jag ut med Elina och Linnea.
Vi i skogen till ponnyklubben i mörkret , ridhuset var öppet och det stod några hinder där sen tidigare så då passade vi på att hoppa lite , och oidi var oxå duktigt!
Stanna på persborg till kvällen o kvällsfodrade sen åkte jag och Elina hem till henne.
Hjälpte henne med utsläppet imorse och passade på att rida o fixa allt då med.
Skrittade ut en liten sväng kanske 30 min ?
Sen tillbaka till henne o kika på film o äta lite, var där till halv 4 ungefär då kom mamma o hämta mej och vi åkte till stallet och tog in hästarna.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback