bild/text 10

10. 10 saker du inte visste om mig.

1. jag har haft Oidi i 1 år 3 månader och 14 dagar
2. Innan vi köpte Oidi hade jag ett Bponny sto som hette Essmeralda som var ett russ på 6/7 år
3. Före jag fick häst tävlade jag ponnyklubbens Torben upp till LC och före vår sista tävling ramlade jag honom och fick sy i benet och då kunde jag inte tävla.
4. Jag tycker om att fota men gör det aldrig.
5. Jag är super höjd rädd
6 Jag tycker inte om att hoppa högt på träning, men på tävling går det bra då tänker jag inte alls på höjden!
7. Jag hoppar aldrig fram på oxern på tävling om det är högre än Lc
8. Jag har aldrig blivit godkänd på ett tyska prov fören nu och då fick jag ett B !
9. Jag duschar varje morgon annars blir jag som en zombie
10. jag älskar att hoppa teräng och kommer nog starta fälttävlan nästa år ! :)



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback