bild/text 6

6. Alla hästar i stallet
tänker inte lägga ut bilder på alla då jag inte har alla men berättar lite om dom :)
storstallet - 10 hästar
först har vi wilma ett sto som är runt 20 har tävlat när hon var yngre nu är hon mest ute på skogsridning :)
bella- ett ungt sto som tävlar hoppning upp till LB just nu.
oidi - världens underbaraste ponny !
chili- en ponny som tävlar har tävlat lag sm i hoppning (?) men nu har Elina han på foder o dom har startat upp till LC.
prille- en ponny som har tävlat La hopp och allsvenskan dressyr just nu tävlar han dressyrklubb tror jag , och jag brukar få hoppa han då och då.
kotten - en rätt så ny häst i stallet men din är han och just nu tävlas han i dressyr .
anders- en gammal travare som sprungit in en del tidigare men för många år sedan har han gått som rid häst och tävlat i hoppning , men nu är han gammal och rids mest bara i skogen o iblan på banan.
jack- en fin d ponny som tävlar upp till Lb hopp och lite dressyr är med i vårat div 1 lag.
Amanda- en fin dressyr häst som vart skadad nästan hela sommaren men nu är ute på banan igen.
Wizla - vet egentligen inte så mkt om henne då hon vart väldigt skadad en längre tid o jag har inte sett henne ridas.
Lilla stallet - 4 hästar.
Ingjald- en dponny som tävlar storhäst klasser en riktig läromästare.
wilson - en fin ungponny som kommer komma långt.
Mayo- en fin o snäll häst som jag inte vet så mkt om .
Gimili- en stor fjording som tävlar i hoppning är ny så vet inte så mycket om han heller .
-Wilma
- Bella ( Munsboro Isobella)
-Oidi ( Hembys oidipus )
- Chili ( Red hot chili pepper)
-Prille ( Broängens express )
- Jack (Black Jack)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback