dålig uppdatering...

Hallå där!! Upptadera lite dåligt men jag kan göra en liten sammanfattning över helgen och torsdagen: Torsdagen hopptränade jag gick superbra hoppade tre kombination och linte bågar osv..
fredag: skogsridning och lite mys med pappa på kvällen på MAX:D
Lördag:Plockade svamp, Obbia fick vila och vi plockade 8 loter på 1,5 timme:P TRATTKANTARELLER och rensa detdär och sen satt sig framför datorn med en varm kopp te. Söndag idag alltså red vid klockan 10 sen kom hem åkte md nathalie till affärn och hon och jag sålde kantareller och muffins samt sockerkaka. Sen har vi myst framför datorn också, Och nu ska jag skynda mig in i dushen .... JO FÖRESSTEN, mamma shoppade lite i valbo idag och hon köpte nya jeans till mig GINA 499:- Ni vet med  sån hära drag kjedja längst ner vid byxbenet, Mina andra såna har blivit för korta för korta så bdå köpte hon nya fast en annan färg ,MÖRK BLÅ och sen köpte hon ett Domani täcke till OBBIA också men inte på valbo:P OH juste vantar och thigts (Stavning) Gina tror jag också Men hejdååååååå♥
hahah bjuder på en slumpbild ifrån datorn ( våran bil )

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback