Dessa rubriker...

mitt internet funkar inte så andvänder trådlöst från telefonen så får se hur mkt uppdatering det blir från mej ...

Red till ponnyklubben i dag o hoppa där själv lite. Och jag lovar att Oidi inte hoppat så där bra nånsin !
Hoppa kombination och två linjer och till sist gjorde jag en bana av det o det låg på kanske 70 ?
Cajsa var där och filmade men det var så mörkt så får se om det går o göra det lite ljusare så får ni filmen sen :)
Sen red jag hem, o mamma var där och hade mockat o allt !
När vi blev klara med allt så åkte vi o köpte mat.
På specialidrotten imån tar jag med Oidi, ska ha dressyr.
Ska försöka lägga in ett litet inlägg imån.



Kommentarer
Ida - Tanneryttarna

svar; Jag ska gå på lördag, Jonna ska följa med ;)(alltså Dorino-jonna)

Vilken dag ska du gå?



Ja, hon var lite busig idag. ;p



Blogg: http://tanneryttarna.blogg.se/
2011-10-23 @ 21:30:24




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback