hotell

Har sovit på hotellet inatt med Cajsa , Sandra och Mathilda.

Igår hade jag utsläpp o när jag var klar i stallet åkte jag hem till Mathilda o väckte henne hehe.
Vid 12 åkte vi till köpis träffa Cajsa o Sandra åt på subway o gick omkring en stund o sen vidare mot Mathilda.
Satt untanför henne o typ bara prata och bestämde att vi skulle sova här.
Sen kom mamma och hämta mej och vi åkte till stallet för dressyr träning.
Red barbacka på träningen för jag hatar min dressyrsadel just nu får ingen kontakt med benen alls.
Men träningen gick ganska bra iaf han var lite stel o lipa ganska mycket i början men annars var han pigelin.
Efter träningen åkte jag hem bytte om o åkte hit. Vi gjorde inte så mkt satt bara vid datorn o sen så sov jag haha.
Idag ska jag träna splash sen rida ut med Elina och Linnea.


 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback