träningen igår

På specialidrotten igår så hade vi markarbete och jag hade waldo. Han var skänkeldöv och hur fort man tog lite i tygels så tog det stopp. Så det gick inte så fort hehe.
Men jag fick till  några halvbra hopp iaf :)
Och div 1 träningen hade vi markarbete var egentligen tänk att vi skulle träna bommar men det han vi inte.
I början streta oidi i mot så anita gick brevid en stund då började han bara ta ut tungan men det blev lite bättre. 
Gick på volterna läääääänge i skritt trav och galopp och mot slutet var oidi UNDERBAR! Han gick verrkligen super o vi fick massa beröm.
Sen tog vi bommar i först trav och sen galopp. Första gången i galopp kom vi super bra och det stämde perfekt, andra gången var inte lika bra då vi mest snubbla över dom.
Sen bytte vi var och vi kom perfekt igen första gången och andra oxå . Sen travade vi av dom på volterna i låg form.
Oidi tjaffsa lite men sen gick han fint o då skrittade jag.
Vi red i ca 1 h och 15 min :)
Sen åkte vi hem.
blir ingen bild..

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback