TRÖTT!

idrotten idag skulle vi springa 3 km.
sprang med hanna fast vi sprang inte hela vägen men då power walka vi istället så kom inte så mkt efter dom andra ;)
efter det så åkte vi 3 o bytte på stan sen tog jag o sofie 2 till sibylla o hämta min cykel o cykla hem , så nu är jag helt slut haha ...
ska snart åka till oidi oxå , sen lektion får se vem jag ska ha (A)
hoppränaningen igår gick iaf bra .
det var bara jag och liza där och eftersom oboy har vart halt så var det mest jag som fick köra.
tränade mkt på sisten så nu ska jag ut o rida i skogen med super korta läder för att skänkel läget ska bli bra.
vi började med att hoppa fram på en oxer med trav bom framför, sen hoppade jag en linje som började med en travbom sen en liten studs och en kombination, det gick bra men en gång blev det fel på sista hindret så mina händer kom typ till oidis öron så då tog jag det en gång till o då blev det perfekt ! :D
sen hoppade vi ett litet hinder med travbommar och en oxer med galopp bommar som anita höjde upp rejält till mej :)
avslutade sedan med en bana , och anita tyckde det såg jätte bra ut och att oidi hoppade super igår ! (Y)
bilder kanske kommer , har inte kollat om de blev nåra..
sudie ♥
fin bild

Kommentarer
cornelia lindberg

I oidi s öron?, asså trulsa du lyckas med allt! :*



2011-10-07 @ 21:54:25
jonna

Fina ni e ! :)



Blogg: http://tanneryttarn.blogg.se/
2011-10-08 @ 15:12:45




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback