låååångt inlägg!

förlåt att jag inte uppdaterat nåt, men har inte fått nån tid över.
Klippte oidi i torsdags o det gick bra , först blev han väldigt stressat men jossi stod bara där så då vågade oidi inte hålla på efter som han är så förstiktig.
han stergra bara några gånger :)
till slut blev han avslappnad så då slutade vi, så det är lite ojämt men inte så mkt.
Efter  det var det hoppträning o det gick hur dåligt som ! :)
men jag fick inte fram han alls så det gick super sakta typ snigelfart o jag var trött o red som en kratta , så säkert super fint ut !
i går hade oidi en tappsko och en söm som hade åkt ut lite så jag lekte lite hovslagare och slog till sömmen haha :)
sen red jag heder barbaka på pk han var inte riktigt lika mysig som förra veckan ;)
lite seg var vi nog både men fick till han riktigt bra ett tag.
sen hoppning på splash o han var oxå seg så han stanna för första gången med mej! :o
sen hoppa vi typ en bana elr det var en linje serpentin bågar och en linje till o det tog han perfekt!
efter det åkte jag till tempo och mötte emelie liza och ronja och åkte hem till henne.
idag var det städdag på persborg så jag passade på att rensa  garderoben och ta hem alla skitiga schabrak alltså alla haha !
dushade även oidi och pakade alla grejor tills imån då det är tävling , får se om jag hinner mobilblogga mellan klasserna o berättar resultatet om ni vill ? :D
snyggish ponny när han blir klippt !

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback