bild/text 19

19. Bild på min bästa vän och varför han/hon är det.



 - Cajsa Nordström ♥
Min underbara bästa vän hon är rolig o bara bäst !
 - Emelie Borgqvist ♥
En underbar vän som är bäst
 - Cornelia Lyck ♥
En underbar vän som alltid finns där har kännt henne så länge jag minns !
 - Mathilda brännare - Ronja frans - Tina Karlsson
3 super brudar som jag har otroliga minnen med !

 - Othilia Brännare
Har känt denna underbara människa i hela mitt liv , vi har bråkad en del ända sedan vi kunnat prata haha
men har även haft några så otroliga stunder med denna tjej!


- Cornelia Lindberg ♥
(har ingen bild på henne och orkar inte leta på nån heller) ;)
men hon är en rolig tjej med samma dåliga humor som mej ...
haha

LÖVE U GIRLS!

bloggarna hittar ni här

emelie
cajsa
mathilda
ronja
 
othilia


Kommentarer
Cajsa Nordström

Aww, desamma Trulsa! <3



Blogg: http://caajsanordstrom.blogg.se/
2011-10-28 @ 20:30:20
Cornelia

love you :*

men fan vilken bild då,hur gammal är inte den och hur ser jag ut?!;D



Blogg: http://habaneras.blogg.se/
2011-10-31 @ 12:26:33




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback