film !

va kul att det gick bra alva ! :)
------------------------------------------
vid 12 åkte jag till stan med cornelia för hon skulle kolla på nå sen åkte vi vidare till valboköpcentrum ;)
åkte därifrån vid 20 i 4 o jag hoppa av vid åby o gick till stallet då hade dom precis släppt hästarna så då lät jag oidi hälsa på gimili efter som dom inte träffas förut så jag gick o mocka gjorde höpåsarna och fixa maten :)
på köpis köpte jag lite små grejs o på hööks köpte jag ett supergulligt täcke som passar super till hans grimma.
och även nya hinkar då mina blivit så fula , det fanns ingen bild på hööks hemsida på nåt av det haha.
men vill ni ha bild på det så får ni kommentera ! :*
senaste filmade tävlingen . vad tycker ni ? :)

och ja det blev nå fel när jag la in den !

Kommentarer
jonna

Söt film :)



Blogg: http://tanneryttarn.blogg.se/
2011-10-03 @ 19:02:48
Anonym

Älskar din hoppstil =)



2011-10-21 @ 23:18:06




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback