hemma från stallet

Var äntligen hos min prins idag ♥
Red en sväng till ponnyklubben med linnea-prille och elina-chili för att hon skulle hoppträna.
Och oidi var hur duktig som helst !
Var lagom pigg och eftersom prille är ganska liten och linnea fortfarande lite osäker med han i skogen så tog vi det lungt.
Men oidi gick o samla hur bra som helst o kunde trava i samma takt som prille, och även galoppera :)
Sen lämna vi av elina på pk så red jag och linnea hem.
Fast då blev oidi glad så jag frågade linnea om jag kunde länga oidi o det fick jag så gjorde det o herregud va fint han gick!
Hoppade även en liten stubbe oidi lyssna super efter inte bara drog som han brukar kunna utan saktade av direkt när jag bad om det :D
SUPER PONNYN! ♥
ska snart åka tillbaka till stallet och natta dom.
kram
får lite bilder från idag :)
min underbara prins

Kommentarer
NellieB

Jättefin e han. C elr d?



Blogg: http://nellieberntsson.se
2011-09-16 @ 21:34:27
Majaa'

Supersöt häst, vad är det för kategori ? ;)



Blogg: http://majaochtim.blogg.se/
2011-09-17 @ 11:25:21




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback