presentation

gör en snabb liten presentation av mej och oidi :)
jag heter Trulsa ansgariusson är 14 år, bor i gävle och rider på gävleponny klubb.
har en c-ponny som heter Hembys oidipus som är 12 år.
han har startat msv hoppning & LB dressyr med förra ägaren. Jag och oidi har startat LA hoppning.
och LC dressyr med mathilda brännare hennes blogg hittar ni här.
som ni då förstår så satsar jag på hoppningen ;)
har även startat upp till LC med ridskoleponny splash som är en ungponny.
Rider oidi 6 gånger i veckan och utanför det rider jag även lektion på gävlepk en vanlig och en hoppspec.
rider oxå på fältis en gång i veckan med skolan.
är det nåt mer ni vill veta så är det bara att kommentera!
pussokram

o en bild på mina ehh fina vänner

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback