RidningD:


Igår klippte jag mig ju.. Blev ganska kort eftersom det var slitet men rätt nöjd endå. Vill inteknäppa kort nu för har inte fixat håret :D

Kanske får ni en bild från skolfotot någång :P
Idag, Började med att gå upp klocka 6,50 och klädde på mig:P Åkte till skolan till milbo och hade språkval sen hem till björke och hade vanliga lektioner. Sen slutade vi 14,10 och sen gick jag och red 17.00 och red ett dressyr pass med bommar i trekvart ungefär:d Gick super bra men jag tror att jag gjode fördålig uppvärming för hon var inte mjuk i ena sidan när jag körde ordentligt:P men sen blev hon liksidig. Ja ska kolla i Häst&Ryttare nu och sen HM katalogen men vi hörs imorn ... Ciao♥

Kommentarer
Hannaa

Fiiin blogg! :D



Blogg: http://hannaaljungberg.blogg.se/
2011-09-22 @ 18:36:07




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback