supermega snäll ponny idag!

efter skolan åkte jag, Sofie och Hanna till hotellet och åt några mackor sen kom pappa o skjutsa oss till stallet.
där mockade jag, fixa höpåsen och maten medans dom gjorde i ordning oidi.
sen kom jag o sadla o tränsa ;)
och jag red fram lite på åkern o oidi va super snäll!
vi hade egentligen tänkt rida på banan men just nu känns det som att rida i djup snö för det är så mkt sand!
så vi gick ut o hoppa i mini skogen (y)
sofie började känna på han på åkern medans jag och hanna byggde fram lite.
sen kom Sofie och börja hoppa , sen hoppa hanna några gånger och skritta på åkern och sen hoppa jag några språng över ett fult räcke, det var kanske 1 m hoppa det tills han inte rev, tror inte han såg det så bra så jag nöjde mej med det :)
och efter det skjutsa vi hem dom och jag åkte hem o åt o sen kolla på idol (A)

skulle ni vilja ha en frågestund här? :D
gulliponnys

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback