Tävling♥

........................................Tjenah tänkte skriva om tävlingen idag.........................................................................

Kom fram ganska precis:D Fick nästan gå banan direkt. Ganska svårbana med konstiga linjer & bågar, Men iaf kom jag tvåa i LC på tiden 20,6 tror jag sen var det min första LB med Obbia och jag råka förstöra lite på framhoppningen för jag råka jaga fram henne och då blir hon surig och vägrar. Men iaf så kom jag in på banan med en bra känsla från framridningen , gick bra tills sjuan för då jaga jag på henne ännu en gång till och då vägrade hon sen tog jag om och då rev hon iställe sen hoppa hon allt:p jag är jättenöjd med min lillplutt:D Jag lägger nog ut någon bild sen , Ciao♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback