ridpasset

har vart i stallet från halv 12 till nu :)
hade markarbeta och hoppa lite grann.
började med att rida över lite bommar i trav.
vet att ni älskar den här fina paint bilden...
brun - trav bommar/kryss
rosa- räcken
svartä- kryss/ litet räcke.
efter att vi ridit fram och travat över bommarna började vi trava över dom rosa ett i taget.
och sen över krysset i mitten som en kombination.
sen hoppade jag studsten och linnea trava igenom.
när hon var klar satte vi upp så att det blev hinder ;)
och jag hoppa prille lite.
sen kom mamma och fota mej och oidi när jag hoppa han :)
och ponnyn skötte sej utmärkt!
lite slö i benen , med att lyfta så vi kom fel några gånger i kombinationen, både för att galoppen var dålig och han gjorde några cp hopp (A)
avslutade sen med att ta bort första hindret i studsen och hoppa det :)
de flesta bilder blev så här lagom sär, vill ni se fler så kommentera

Kommentarer
Cajsa N

lägg in fler bilder från idag tellus;) <3



Blogg: http://http://caajsanordstrom.blogg.se/
2011-09-18 @ 17:06:51
cornelia lindberg

jag bara älskar din fina paint bild! :D



2011-09-18 @ 18:12:30




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback