the day ;)

jadu alva du är dålig, haha ;) 
o jag gör väl många inlägg men vet egentligen inte om dom är så intressanta (A)
men efter skolan idag tog jag sofie, frida och elin bussen till hotellet och åt mackor.
sen åkte jag och mamma hem bytte om gjorde lite läxa och åkte till stallet tog in oidi borsta o fixa sen red jag ut.
red runt alborga/ allmänninge och vid mötesplatsen så börja oidi dampa som vanligt bara skutta omkring backa ner i diket kasta sej fram o försöka springa hem, orkade inte bråka så mkt då jag ville hinne ut ur skogen innnan det blev mörkt.
sen skötte han sej tills vi skulle svänga o då höll han på och hoppa in i nån bil hehe ;)
resten av vägen så var han super duktig! :)
och i går fick jag ju mitt paket ;)
vad kan det vara i denhär ? :)

Kommentarer
Cajsa Nordström

de är benskydd, Schabrak, huva! ;PP

haha.



Blogg: http://caajsanordstrom.blogg.se/
2011-09-20 @ 21:22:10




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback